poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Filmy, seriale i manie :D

Kolejny nudny dzień w pracy, gdzie po porannym młynie mamy chwilę "przestoju i spokoju". Co wtedy robić, gdy sprawdziłam już fejsa (a nic nowego chyba nie zmieni się w trakcie kilku minut co nie?? :P), gmaila i wszystkie plotkarskie portale (ile razy można czytać o Kim czy sensacyjnej ucieczce Katie od Toma :D)?? Wtedy najwyższy czas znowu podzielić się z wami swoimi przemyśleniami. Dzisiaj kolejny raz coś o czasie wolnym Eisblonde92, który jakoś umyka jej czasami za szybko, a czasami się taaaakkkkk dłuuuuużżżżżyyyyy :P.
Wraz z Plätzchen_Monster jesteśmy notorycznymi serialomaniaczkami. Czego my to już nie oglądałyśmy. Ukryta prawda, Julia, Rozmowy w toku a nawet Woli& Tysio :P. Jednakże kilka pozycji jest tylko moją domeną, m.in. The Vampire diaries, True Blood czy  ostatni serial Legend of The Seeker. Pewnie wyciągnęliście już dobre wnioski - kocham filmy i seriale fantasy oraz sagi o wampirach. Ten dreszczyk emocji, jedna wielka niewiadoma....Mniam Mniam:P
Dzisiaj zamierzam podzielić się z Wami moją nową "obsesją" Legend of The Seeker" - serial fantasy w Polsce znany jako Miecz Prawdy.

Legend of the Seeker


Na początku opowiem Wam krótko o fabule. Jest to adaptacja znanej już milionom czytelników serii Terry'ego Goodkinda. Sklada się z 2 sezonów, liczących po 22 odcinki. Po tajemniczej śmierci ojca życie Richarda Cyphera - Młodego mężczyzny zmienia się nie do poznania. Nagle w jego życiu pojawia się tajemnicza Kahlan Amnell - piękna spowiedniczka, uciekająca przed grupą rycerzy. Przyszłość świata jest niepewna i tylko Richard może zapobiec katastrofie i uratować od zagłady.
Jeszcze możecie oprzeć się pokusie narażenia się ACTA i innym organom?? To może to Was przekona. Na pierwszy rzut oka jak zobaczyłam trailer pomyślałam sobie "fajnie - kolejny dobry "odmóżdżacz" na wieczory przy pucharku z lodami".

Również filmiki o Legend of the Seeker z piosenkami Within Temptation skusiły mnie do sięgnięcia po niego.

http://www.youtube.com/watch?v=jRX0TIe2jyY 

Pierwsze odcinki oglądałam z lekką dozą niepewności, czy warto poświęcać około 40 minut na oglądanie tego serialu. Dziś mogę wam już powiedzieć  BYLO WARTO!!!! Każdy kolejny odcinek to osobna historia, którą z pozostałymi łączą główni bohaterowie - Richard, Kahlan i Zeddicus Zu'l Zorander. I z całą pewnością każdy znajdzie tu coś dla siebie?? Dlaczego tak sądzę?? Ponieważ mamy tu opowieść o miłości, walce dobra ze złem, walce o przetrwanie, okraszone dowcipami bohaterów i ich docinkami. Również wzrokowcy znajdą coś dla siebie. Bridget Regan w roli pięknej i walecznej Kahlan oraz Craig Horner jako Richard.Richard ze swoim ciałem,  każdą z nas przyprawi o palpitacje serca. Która z nas mogłaby sie temu oprzec. Napewno nie JA.

  
Richard Cypher

Kahlan Amnell

Podsumowując: Jeżeli nie wiecie co zrobić ze swoim czasem, a chcecie odprężyć się i zrelaksować.Nie zastanawiajcie się tylko bierzcie wasze myszki od komputerów w dłoń i oglądajcie Legend of The Seeker - Miecz prawdy.

Eisblonde92




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz