środa, 8 sierpnia 2012

Szorty!

Miley Cyrus zna chyba każde dziecko. Ja specjalnie za nią nie przepadam, chociaż Eisblonde92 uważa mnie za kryptofankę Hany Montany <lmao>.

Dziś wykorzystam wizerunek Miley do opisania jednej z najważniejszych rzeczy, jakie stworzył człowiek. SZORTY.

Szorty, jak wiadomo, są krótkimi spodniami, o różnych krojach, materiałach (ja uwielbiam dżinsowe) i kolorkach. Generalnie podejrzewam, że obecnie służą do okrycia nóg latem, aczkolwiek niektóre dziewczęta chętnie eksponują swoje smukłe (albo i niestety nie....) kończyny również zimą. Wszystko jest kwestią gustu, więc tego nie będę rozgrzebywac, ale nie da sie zaprzeczyc - szorty pasują praktycznie do wszystkiego. 

Pierwotnie szorty a raczej : krótkie spodenki mieli zaszczyt nosic jedynie mali chłopcy; z biegiem czasu szorty stanowiły częśc ubioru amerykańskich żołnierzy stacjononujących w krajach, które śmiało można uznac za tropikalne. Obecnie, szorty sa zaliczane do tzw. casual outfit - nie spodziewałabym się więc, że założy je szef dużego koncernu na spotkanie biznesowe :P

Powrócmy do Miley. Kto z nas nie pamięta teledysku do piosenki "Party in The U.S.A"? :D Moje pierwsze odczucie było takie, że jest to reklama
a) szamponu do włosów, jakiego używa Miley
b) butów Miley

Teraz jednak stanowczo stwierdzam - NIE! Tam główną rolę grają jej nogi, eksponowane przez seksowne szorty. Niżej wrzucam fotkę z planu teledysku (nie patrzcie na minę Miley!!!) :

Miley na planie - ale i tak, ma fajne szorty :D
Jakbyście nie pamiętali jaka akcja była w tym teledysku - co się w nim działo i jaką to niesamowitą historię chciała nam przekazac artystka - uszczęśliwię Was jeszcze linkiem ;)

Dobra a teraz wtręt osobisty. Sama dłuuuugo nie nosiłam takich spodenek, bo poprostu - nie miałam figury, żeby to robic ;) Od kiedy cudownym zbiegiem okoliczności mieszczę się w rzeczy parę rozmiarów mniejsze mogę sobie sprawiac takie drobnostki ;)
Swoje szorty kupiłam w Outlecie Terranovy  (przystanek : Dworkowa). Kosztowały śmiesznie tanio - z 60 zł na 15 ;) I to dłuuuuuuugo przed przecenami ;) Możliwe, że udałoby mi się znaleźc jakieś taniej ale to tylko w second-handzie xD




 Nowy post już wkróce ! Stay tuned ! :D

Outlet Terranova
ul. Dworkowa 4 (przystanek: Dworkowa, na rogu ul Puławskiej)
Warszawa

@Plätzchen_Monster

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz